Volg ons
Inloggen

Inloggen op uw account

Gebruikersnaam *
wachtwoord *
Onthoud mij

een ratjetoe aan Indische en Molukse evenementen, maar dan keurig op een rijtje.

Handleiding evenement plaatsen

Het plaatsen van evenementen op Tjampoer.nl is gratis en bovendien erg eenvoudig.

Om een evenement te plaatsen moet u eerst een account aanmaken. Daarna kunt u inloggen en een evenement aanmelden. Zodra uw evenement is goedgekeurd door de redactie verschijnt uw evenement op de kalender.

Handleiding Evenement Gratis plaatsen.

Inloggen

1: Voordat u een evenement kunt aanmelden met het speciale formulier dient u te kunnen inloggen.
Daar de site een nieuw systeem heeft werken de oude inloggegevens niet meer. U dient dan zich opnieuw te registeren.
Dat is binnen 20 seconden klaar. Zie afbeelding 1, hieronder.

afbeelding 1

2: Na registratie (zie afbeelding 2)  ontvangt u een bevestigingsmail met een link. Deze moet u aanklikken waarna u inloggegevens werken!

(afbeelding 2, inloggen of als u nog geen gebruikersnaam of wachtwoord heeft eerst registren door eengratis account aan te maken)

3: U kunt nadat u de bevestigsmail hebt ontvangen en de link heeft aangeklikt met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

 

Evenement aanmelden.

U moet eerst met uw gegevens inloggen.

1: Na inloggen ziet u dan het volgende formulier wat ingevuld moet worden.(Afbeelding3)

 

(afbeelding 3, het aanmeldformulier voor een evenement)


We nemen dat stap voor stap door het is heel eenvoudig!

2: Bovenaan vult u de naam (Titel) van het evenement in. Bijvoorbeeld Kumpulan Ini-Dia. Zie afbeelding 4.

(afbeelding 4, vul de naam in van het evenement en kies de categorie in het rolmenu.)


Direct daarna kunt u een categorie kiezen. Wat is het voor evenement. Door op het pijltje te klikken krijgt u een keuzemenu. Klik daar de gewenste optie.
(Eventueel kan ik een gewenste optie toevoegen. Stuur dan even en email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met het verzoek om nog een categorie aan te maken. Vermeld dan wel even het evenement waar het om gaat!)

3: Er is dan een groot tekst vak beschikbaar (afbeelding 4) waar u een uitgebreide omschrijving van uw evenement kunt geven.

4: U kunt gewoon de naam van de locatie typen. (afbeelding 5) Vele locaties staan al in het bestand, Wanneer een locatie in een bestand staat wordt ook automatisch het adres ingevuld. Zo niet dan dient u dat zelf in te vullen.

(Afbeelding 5, vul de locatie in en het adres)


Automatisch wordt op de landkaart de locatie ingetekend. Dat is makkelijk voor uw bezoekers ze kunnen dan eventueel hun route plannen en uitprinten.

5: Datum kiezen.

Wanneer u in het vakje klikt opent zich de kalender. U kunt daar een datum kiezen. Kies eerst de maand en dan de dag.
Ook kunt u de aanvangstijd kiezen op hele uren (eerste vakje) en op kwartieren. (tweede vakje) Zie afbeelding 6.

(Afbeelding 6, kies de datum en begintijd. Ook de einddatum en eindtijd kunt u kiezen)


Wilt u ook de einddatum en eindtijd vermelden klik dan op het naastgelegen vakje en u krijgt een tweede agenda waarop u deze einddatum en eindtijd op dezelfde manier kunt kiezen.6:  U kunt ook de toegangsprijs vermelden en of er een beperkt aantal kaarten is.

 

7: Wanneer het formulier ingevuld is, klik u op: Evenement aanmelden.


Het wordt dan verzonden en over het algemeen binnen 24 uur op de agenda op de site geplaatst. Dus let op. Na verzenden van het formulier is uw evenement NIET gelijk zichtbaar!

8: Heeft u de eerste keer hulp nodig mail dan even en ik help u met de procedure. Zie contactgegevens

John van Hese